NAVIGATIE

Sports overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Voetbal » Belgisch voetbal » Transfergeruchten
Onderaan pagina
« vorige - 1 - .. - 122 - 123 - 124 - .. - 232 - volgende »
Tomakos 2.792
wzl-lid
Sinds 22/9/2005
T:3 - R:1668
18/12/2006 - 21:46u | Quote
LP89 schreef:
Draco schreef:
transfergeruchten is toch de titel van de topic?
dus doet toch niets verkeerd?

of moeten we alleen het nieuws van de topploegen zetten?

nooit genoeg voor jullie he

Is wat overdreven.. De helft van die berichten die hier gepost worden iss toch niemand!!



idd en 95% van de berichten bij europees voetbal worden ook niet gelezen ze zeker niet met al die onderverdelingen. zo is belangrijke berichten posten mag maar al die nutteloze zever hoeft niet hoor. stof om te discussieren da moet er zijn
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
19/12/2006 - 0:03u | Quote
Dante nr Standard lijkt me wel een goede transfer. Al zal er wel meer nodig zijn om het vertrek van Onyewu op te vangen. Ofwel wordt hij op links uitgespeeld, hebben ze eindelijk nog eens een goede linkerflankverdediger in de kern zitten.

Vraag me ook wat Brugge gaat doen. Het is wel duidelijk dat ze met deze spelersgroep veel te kort komen voor het kampioenschap en aan de andere kant hebben ze deze zomer zoveel geïnvesteerd dat er mss gewoon geen geld voorhanden is om spelers aan te trekken die een directe meerwaarde hebben.
uier 2.372
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:12 - R:1510
19/12/2006 - 1:12u | Quote
ja, daerden voor 4miljoen kopen was mss toch niet zo een goeie optie...
de enige waardige vervanger voor onyewu lijkt me joa carlos voor standard...

Laatst aangepast door uier op 19/12/2006 1:13:18u (1x aangepast)
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
19/12/2006 - 1:15u | Quote
Al is Jao Carlos ook nogal blessuregevoelig het laatste anderhalf jaar en lijkt hij me veel stilgestaan te hebben in zijn ontwikkeling.
Mik 2.355
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:6 - R:620
19/12/2006 - 8:40u | Quote

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.
uier 2.372
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:12 - R:1510
19/12/2006 - 10:46u | Quote
Mik schreef:

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.

Alweer een buitenlander het lijkt wel Beveren (vorige wedstrijd speelde genk met een basis van 10 Belgen trouwens , dat noem ik BELGISCH voetbal)
Joooost 2.333
wzl-lid
Sinds 7/10/2006
T:0 - R:6
19/12/2006 - 15:01u | Quote
uier schreef:
Mik schreef:

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.

Alweer een buitenlander het lijkt wel Beveren (vorige wedstrijd speelde genk met een basis van 10 Belgen trouwens , dat noem ik BELGISCH voetbal)


Ja, mss toch een teken dat het Belgisch voetbal zeker niet is zoals dat van pakweg Luxemburg, maar dat de echte Belgen gwn nie genoeg kansen krijgen....
uier 2.372
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:12 - R:1510
19/12/2006 - 15:07u | Quote
Joooost schreef:
uier schreef:
Mik schreef:

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.

Alweer een buitenlander het lijkt wel Beveren (vorige wedstrijd speelde genk met een basis van 10 Belgen trouwens , dat noem ik BELGISCH voetbal)


Ja, mss toch een teken dat het Belgisch voetbal zeker niet is zoals dat van pakweg Luxemburg, maar dat de echte Belgen gwn nie genoeg kansen krijgen....

ik was sarcastisch, mocht er een goeie jongere zitten in Genk zou hij zeker zijn kans hebben gekregen, het spijtige is nu net dat ook ogunjimi al lang aan het revalideren is van een zware blessure. Genk is momenteel net een van DE ploegen die overwegend met Belgen speelt
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
19/12/2006 - 17:33u | Quote
uier schreef:
Joooost schreef:
uier schreef:
Mik schreef:

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.

Alweer een buitenlander het lijkt wel Beveren (vorige wedstrijd speelde genk met een basis van 10 Belgen trouwens , dat noem ik BELGISCH voetbal)


Ja, mss toch een teken dat het Belgisch voetbal zeker niet is zoals dat van pakweg Luxemburg, maar dat de echte Belgen gwn nie genoeg kansen krijgen....

ik was sarcastisch, mocht er een goeie jongere zitten in Genk zou hij zeker zijn kans hebben gekregen, het spijtige is nu net dat ook ogunjimi al lang aan het revalideren is van een zware blessure. Genk is momenteel net een van DE ploegen die overwegend met Belgen speelt

Ik denk dat Joooooost iets anders bedoeld, nl dat de Belgen toch kunnen voetballen met Genk als voorbeeld en dat al die buitenlanders niet noodzakelijk zijn bij veel ploegen.
Bekke 3.267
Gigant '06
Sinds 24/2/2005
T:99 - R:3110
19/12/2006 - 20:06u | Quote
uier schreef:
ja, daerden voor 4miljoen kopen was mss toch niet zo een goeie optie...
de enige waardige vervanger voor onyewu lijkt me joa carlos voor standard...


Daerden komt er nog wel door hoor.
Ik vind Daerden, Dreesen en Salou nog steeds goede transfers.
Ferrera, (het vertrek van) Vanaudenaerde en Priske dan weer niet.
Tomakos 2.792
wzl-lid
Sinds 22/9/2005
T:3 - R:1668
19/12/2006 - 21:38u | Quote
Bekke schreef:
uier schreef:
ja, daerden voor 4miljoen kopen was mss toch niet zo een goeie optie...
de enige waardige vervanger voor onyewu lijkt me joa carlos voor standard...


Daerden komt er nog wel door hoor.
Ik vind Daerden, Dreesen en Salou nog steeds goede transfers.
Ferrera, (het vertrek van) Vanaudenaerde en Priske dan weer niet.



Priske moet je niet te snel beoordelen he het systeem waar brugge in speelt nu is voor de flank spelers moeilijker om mee op te rukken maar priske maakt duidelijk progressie en dat is niet zo simpel als het niet altijd even goed draait. waar het verdedigend fout zit bij brugge is de linker flank een daerden in goede doen zou het geklungel van gvozdenovic nog een beetje kunnen opvangen. Als ge ziet hoe verschrikkelijk slecht die zijn mandekking is dan nog maar te zwijgen over zijn opbouw, en dan in de kranten vertellen dat hij goed bezig is. Op ferrera kan je deze slechte resultaten niet steken want ze hebben al getoond dat ze goed kunnen voetballen ( ze hebben voetballend al veel meer getoond dan vorig jaar toen het bijna elke match slecht was) maar ze moette die dipjes er gewoon uitkrijgen. Maar eigelijk veel mensen hebben commentaar op het transferbeleid van marc degryse en beginnen dan met overdreven melancholie te verwijzen naar de vroegere tijden. Maar zet de transfers van degryse eens op een rijtje en je ziet dat hij het zeker en vast niet slecht doet. maswat hopelijk kunnen ze die jonge speler vna moeskroen binnehalen daan (ghijsegem?), wie weet geraerts (zal wel ni zeker) en kan kluwowski na de winterstop terug meedoen en gooien ze gvozdenovic buiten
Bekke 3.267
Gigant '06
Sinds 24/2/2005
T:99 - R:3110
19/12/2006 - 22:15u | Quote
Tomakos schreef:
Bekke schreef:
uier schreef:
ja, daerden voor 4miljoen kopen was mss toch niet zo een goeie optie...
de enige waardige vervanger voor onyewu lijkt me joa carlos voor standard...


Daerden komt er nog wel door hoor.
Ik vind Daerden, Dreesen en Salou nog steeds goede transfers.
Ferrera, (het vertrek van) Vanaudenaerde en Priske dan weer niet.



Priske moet je niet te snel beoordelen he het systeem waar brugge in speelt nu is voor de flank spelers moeilijker om mee op te rukken maar priske maakt duidelijk progressie en dat is niet zo simpel als het niet altijd even goed draait. waar het verdedigend fout zit bij brugge is de linker flank een daerden in goede doen zou het geklungel van gvozdenovic nog een beetje kunnen opvangen. Als ge ziet hoe verschrikkelijk slecht die zijn mandekking is dan nog maar te zwijgen over zijn opbouw, en dan in de kranten vertellen dat hij goed bezig is. Op ferrera kan je deze slechte resultaten niet steken want ze hebben al getoond dat ze goed kunnen voetballen ( ze hebben voetballend al veel meer getoond dan vorig jaar toen het bijna elke match slecht was) maar ze moette die dipjes er gewoon uitkrijgen. Maar eigelijk veel mensen hebben commentaar op het transferbeleid van marc degryse en beginnen dan met overdreven melancholie te verwijzen naar de vroegere tijden. Maar zet de transfers van degryse eens op een rijtje en je ziet dat hij het zeker en vast niet slecht doet. maswat hopelijk kunnen ze die jonge speler vna moeskroen binnehalen daan (ghijsegem?), wie weet geraerts (zal wel ni zeker) en kan kluwowski na de winterstop terug meedoen en gooien ze gvozdenovic buiten


Zoveel spectaculaire matchen kan ik mij nochtans niet herinneren dit jaar. Enkel Leverkusen en Boekarest vielen mee en 70 minuten tegen Standard. Gvozdenovic is inderdaad niet echt een verdediger, maar dan is de vraag waarom Vanaudenaerde moest vertrekken om dan zo geld uit te geven aan Priske ipv gewoon een 2e linksback te zoeken voor dat bedrag. Het feit dat mannen als De Cock, Dufer en in mindere mate Roelandts nu aan de kant geschoven worden is echt triest. Vooral de eerste 2 hebben amper één of 2 matchen de tijd gehad om zich te bewijzen. Raar is dan vooral dat deze Belgen moeten vertrekken en niet iemand als Leko die toch ook maar op de bank zit.
Zeggen dat het niet de schuld is van Ferrara lijkt me toch ook niet correct. Dreesen komt nooit aan spelen toe en verkommert als jong talent op de bank, terwijl Clement achterin enkele foutjes maakt die dan onmiddellijk worden afgestraft. Waarom niet Clement een rij naar voor schuiven om een zwalpend middenveld te versterken. Een foutje van hem kan dan opgevangen worden door Maertens of Dreesen, terwijl Clement in de aanvallende acties zijn kopbalsterkte meer kan uitbuiten bij eventuele infiltraties. Zet Daerden op links, van Heerden op rechts met daartussen Clement en Vermant. Dan hebben we ook ineens een reden om Englebert en Blondel uit de ploeg te laten.
Sorry voor de lange uitleg trouwens, maar dit moest mij toch eens van het hart!
original 3.146
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:11 - R:1107
20/12/2006 - 10:31u | Quote
Lokeren denkt weer aan Marcel Mbayo
Mik 2.355
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:6 - R:620
20/12/2006 - 10:58u | Quote
Mik schreef:

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.



Iversen zou gratis wegkunnen bij Rosenborg als hij voor 31.12.2006 een ploeg vindt. Gelet op dit nieuwe gegeven zou Genk een extra inspanning willen doen. Rosenborg lijkt zijn topschutter echter niet kwijt te willen spelen (HBVL).

Ook Wesley Sonck wordt opnieuw genoemd in het Fenixstadion, zij het op huurbasis tot het einde van het seizoen (HLN).


Edit: + uit het roddelcircuit: Brugge zou deze winterstop nog een bod uitbrengen op Vandenbergh. Misschien willen ze toch van de grillen van Balaban af ...



Laatst aangepast door Mik op 20/12/2006 10:59:38u (1x aangepast)
uier 2.372
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:12 - R:1510
20/12/2006 - 13:41u | Quote
Mik schreef:
Mik schreef:

Genk zou de noor Iversen (Rosenborg) definitief qwillen aantrekken. Het heeft hem blijkbaar een contract aangeboden voor 2,5 jaar.

Van mij mag hij komen, maar dit versterkt het vermoeden dat Vandenbergh aan het einde van het seizoen (eindelijk) z'n koffers mag pakken (richting Brugge?). Dan gaan we verder met het duo Iversen-Bosnjak.



Iversen zou gratis wegkunnen bij Rosenborg als hij voor 31.12.2006 een ploeg vindt. Gelet op dit nieuwe gegeven zou Genk een extra inspanning willen doen. Rosenborg lijkt zijn topschutter echter niet kwijt te willen spelen (HBVL).

Ook Wesley Sonck wordt opnieuw genoemd in het Fenixstadion, zij het op huurbasis tot het einde van het seizoen (HLN).


Edit: + uit het roddelcircuit: Brugge zou deze winterstop nog een bod uitbrengen op Vandenbergh. Misschien willen ze toch van de grillen van Balaban af ...


Ik acht de kans MINIEM dat vdb naar Brugge zou gaan, veel kleiner zelfs nog als de kans was dat daerden ging
Mik 2.355
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:6 - R:620
20/12/2006 - 15:22u | Quote

En waarom?

In Genk zijn ze hem beu en in Brugge zoeken ze een Goalgetter.
uier 2.372
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:12 - R:1510
20/12/2006 - 16:17u | Quote
Mik schreef:

En waarom?

In Genk zijn ze hem beu en in Brugge zoeken ze een Goalgetter.

Jong wat zegt gij nu?
Tomakos 2.792
wzl-lid
Sinds 22/9/2005
T:3 - R:1668
20/12/2006 - 18:33u | Quote
uier schreef:
Mik schreef:

En waarom?

In Genk zijn ze hem beu en in Brugge zoeken ze een Goalgetter.

Jong wat zegt gij nu?



ik denk dat Mik wel gelijk heeft ze, voor het seizoen gingen ze hun ploeg rond vandenbergh bouwen.. Was toch gaan basisspeler dachtik dan toch. En waarom zijn ze nu zo ijverig naar een nieuwe spits aan het zoeken. vdb, alex, ljubo en ik vergeet er nog wel. Ze gaan geen nieuwe spits ( die ze eventueel gaan huren) halen voor op de bank te zetten.
Maar aan de andere kant zou ik het raar vinden dat hij naar Brugge zou gaan. Tenslotte hebben we wel spitsen genoeg met balaban, salou, yulu, chavez. waarvan ik toch verwacht dat balaban altijd(of toch heel vaak) zal spelen, getuige daarvan zijn de uitspraken van emilio en dat salou nu toch ook wel een basisplaats heeft afgedwongen. Aan yulu en chavez om het de 2spitsen moeilijk te maken, en dit weet vandenbergh ook wel hij gaat de een bank niet omruilen voor de ander. En bij genk heeft hij meer kansen op spelen denk ik toch wel.
uier 2.372
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:12 - R:1510
20/12/2006 - 18:45u | Quote
Tomakos schreef:
uier schreef:
Mik schreef:

En waarom?

In Genk zijn ze hem beu en in Brugge zoeken ze een Goalgetter.

Jong wat zegt gij nu?



ik denk dat Mik wel gelijk heeft ze, voor het seizoen gingen ze hun ploeg rond vandenbergh bouwen.. Was toch gaan basisspeler dachtik dan toch. En waarom zijn ze nu zo ijverig naar een nieuwe spits aan het zoeken. vdb, alex, ljubo en ik vergeet er nog wel. Ze gaan geen nieuwe spits ( die ze eventueel gaan huren) halen voor op de bank te zetten.
Maar aan de andere kant zou ik het raar vinden dat hij naar Brugge zou gaan. Tenslotte hebben we wel spitsen genoeg met balaban, salou, yulu, chavez. waarvan ik toch verwacht dat balaban altijd(of toch heel vaak) zal spelen, getuige daarvan zijn de uitspraken van emilio en dat salou nu toch ook wel een basisplaats heeft afgedwongen. Aan yulu en chavez om het de 2spitsen moeilijk te maken, en dit weet vandenbergh ook wel hij gaat de een bank niet omruilen voor de ander. En bij genk heeft hij meer kansen op spelen denk ik toch wel.

Ge slaat de bal helemaal mis, het probleem bij Genk ligt er momenteel in dat er maar 2 spitsen voor handen zijn!
Alex is een middevelder, en neen ge vergeet er niet nog wel , de 2 andere spitsen in de Genkse kern zijn langdurig geblesseerd(Bosjnak&Ogunjimi), een andere reden waarom ze een nieuwe spits zoeken is dat ze 2 niet snelle, niet de actie makende spitsen hebben, en daar zijn ze nu dus naar op zoek, denkt gij nu echt dat ze zoeken om vdb kwijt te willen
Tomakos 2.792
wzl-lid
Sinds 22/9/2005
T:3 - R:1668
20/12/2006 - 19:09u | Quote
Nee ik denk niet da ze zoeken dat ze vdb kwijt willen maar als ze hem niet opstellen als basisspeler en voor het seizoen van de daken schreeuwden dat ze rond hem een ploeg gingen bouwe, dan lijkt het mij toch dat ze van gedacht veranderd zijn. Ze hebben idd geen type-ploeg waar vdb 100% in rendeert. Achja weetik veel wat er allemaal in Genk gaande is, maar vdb naar brugge lijkt me echt wel onmogelijk.
« vorige - 1 - .. - 122 - 123 - 124 - .. - 232 - volgende »
 
Bovenaan pagina