Excaliborus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T: 6
R: 5513
|
3/1/2006 -
16:52u
| Quote
|
kzoek my dus ne nieve laptop en ik had gedacht aan nen ACER Aspire 9502WSMI
wa denkte golle dervan? link
andere suggesties zyn ook welkom, mor kwil liever ni over de 1500€ gaan
|
Flyboy
[mod] everywhere
Sinds 18/6/2003
T:43 -
R:4373
|
3/1/2006 -
16:58u
| Quote
|
trage harde schijf
voor de rest alles goed
dees ziet der ook wel goed uit. 1 gig ram dan maakt het verscil in hd snelheid al iets minder uit
|
Excaliborus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 -
R:5513
|
3/1/2006 -
17:34u
| Quote
|
merci é david
asser nog zyn, ge moogt alty iet late wete
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
3/1/2006 -
18:29u
| Quote
|
Flyboy schreef: dees ziet der ook wel goed uit. Volledig mee eens, kga mij deze trouwens morgen aanschaffen.
|
Jozef
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:6 -
R:58
|
3/1/2006 -
19:19u
| Quote
|
heb ongeveer dezelfde configuratie maar van van Fujitsu Siemens voor slechts 999€ gevonden en gekocht vorige maand
|
Excaliborus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 -
R:5513
|
3/1/2006 -
19:39u
| Quote
|
cava, dan gonk myn financiën noggis goe bekyke en em wsl aanschaffen ^^
|
WishMaster
[mod] 666
Sinds 26/2/2003
T:99 -
R:2018
|
4/1/2006 -
18:36u
| Quote
|
Acer is goed
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
4/1/2006 -
19:37u
| Quote
|
lordfragger schreef:
Flyboy schreef: dees ziet der ook wel goed uit. Volledig mee eens, kga mij deze trouwens morgen aanschaffen. Daarstraks aangeschaft, tot nu toe heel content van
|
MasterWim
wzl-lid
Sinds 30/3/2005
T:2 -
R:42
|
5/1/2006 -
16:33u
| Quote
|
Kheb de Acer 1692 Wlmi ook, Zeer tevreden mee..
Maar er schijnen toch problemen mee te zijn (zie tones.be/forum)
Desalniettemin, goe grief voor ne goeie prijs
|
Excaliborus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 -
R:5513
|
5/1/2006 -
17:36u
| Quote
|
kzouem wsl toch ni by tones kope
ne klant van ons vader kan wsl een pryske make vor my en dan kank der alty terecht vor support ^^
|
MasterWim
wzl-lid
Sinds 30/3/2005
T:2 -
R:42
|
6/1/2006 -
11:41u
| Quote
|
Tones is nochtans de goeikoopste..
Bij Acer zelf betaalde 1399 eur, in de fnac staat hem in promo voor 1399 eur En bij tones ist maar 12XX eur, toch wel bon-marché
|
Excaliborus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 -
R:5513
|
6/1/2006 -
16:39u
| Quote
|
die zyn klant levert die aan dezelfde prys as tones
kheb ooit is een configuratie gemaakt vor men zus hare nieve pc by tones en by die zyn klant was da dezelfde prys ^^
|
Mozal
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:53 -
R:515
|
9/1/2006 -
14:19u
| Quote
|
Acers is goed .... maar twee nadelen. 1) Lichte (dus niet zo stevige) behuizing ... misschien niet zo ideaal als je er elke dag mee op en af naar je werk moet bvb ... 2) Slechte service ... als er iets stuk is (ik zeg wel "ALS" ... dan moet je over het algemeen héééél lang wachten.
Als ik het principe van Tones.be door heb halen die meestal hun stukken uit Nederland (goedkoper) en dus als er iets stuk is moet je laptop al eerst terug naar Nederland, daar kan het nog eens lang duren en dan moet ie nog terug ...
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
9/1/2006 -
15:04u
| Quote
|
Mozal schreef: Als ik het principe van Tones.be door heb halen die meestal hun stukken uit Nederland (goedkoper) en dus als er iets stuk is moet je laptop al eerst terug naar Nederland, daar kan het nog eens lang duren en dan moet ie nog terug ... Garantie is rectstreeks bij acer te regelen, daar zit tones voor niks nimeer tussen.
|
Mozal
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:53 -
R:515
|
9/1/2006 -
15:15u
| Quote
|
lordfragger schreef:
Mozal schreef: Als ik het principe van Tones.be door heb halen die meestal hun stukken uit Nederland (goedkoper) en dus als er iets stuk is moet je laptop al eerst terug naar Nederland, daar kan het nog eens lang duren en dan moet ie nog terug ... Garantie is rectstreeks bij acer te regelen, daar zit tones voor niks nimeer tussen.
Ja, dat bedoelde ik, slecht geformuleerd dus, du's da's nog een extra werkje en kost. Als je van aan de zee bent, is dat dus niet zo ideaal bvb woon je in antwerpen is dat al weer iets anders.
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
9/1/2006 -
17:54u
| Quote
|
Ik weet ni hoe het bij de standaardgarantie zit, maar bij de extra garantie (wel bij te betalen natuurlijk) moete gewoon naar acer bellen en dan komen ze de laptop bij u thuis halen en brengen ze zelf nen andere.
|
Fisheke
wzl-lid
Sinds 19/5/2004
T:3 -
R:879
|
9/1/2006 -
21:46u
| Quote
|
lordfragger schreef: Ik weet ni hoe het bij de standaardgarantie zit, maar bij de extra garantie (wel bij te betalen natuurlijk) moete gewoon naar acer bellen en dan komen ze de laptop bij u thuis halen en brengen ze zelf nen andere. De enige ervaring die ik met dat soort garanties heb is dat ze dan 2 weken wachten met het antwoorden op u mails, de telefoon nemen ze immers niet op, en tegen dat puntje bij paaltje komt ofwel u garantie verstreken is, ofwel ze 't op u steken. Dat is dan ook meteen de reden waarom ik mijn pc onderdelen met een hoog risico (moederbord, ramlatten, sommige HDs,..) koop in een winkel waar ze die zonder vragen te stellen terugnemen en u onmiddelijk een vervangexemplaar meegeven. Dat zoiets dan 5% meer kost, sjah..
|
Mozal
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:53 -
R:515
|
9/1/2006 -
21:55u
| Quote
|
Fisheke schreef:
lordfragger schreef: Ik weet ni hoe het bij de standaardgarantie zit, maar bij de extra garantie (wel bij te betalen natuurlijk) moete gewoon naar acer bellen en dan komen ze de laptop bij u thuis halen en brengen ze zelf nen andere. De enige ervaring die ik met dat soort garanties heb is dat ze dan 2 weken wachten met het antwoorden op u mails, de telefoon nemen ze immers niet op, en tegen dat puntje bij paaltje komt ofwel u garantie verstreken is, ofwel ze 't op u steken. Dat is dan ook meteen de reden waarom ik mijn pc onderdelen met een hoog risico (moederbord, ramlatten, sommige HDs,..) koop in een winkel waar ze die zonder vragen te stellen terugnemen en u onmiddelijk een vervangexemplaar meegeven. Dat zoiets dan 5% meer kost, sjah.. ² Acer werkt volgens een zelfde systeem als Dell waar je garantie kan kopen, alleen is Dell afgestemd op een doelgroep van bedrijven waar tijd héél kritisch is en waar Dell heel goed op inspeelt. Echt wel binnen de 24 uur voor herstellingen. Maar Acer zit vooral op de consumentenmarkt en daar is tijd niet gelijk aan money (toch niet zo sterk als bij bedrijven) dus doen ze't op hun gemakje ... Heb je held over ... kopen een Dell met extra garanties ... (gelukkig betaald het bedrijf mijn dell en heb ik privé een medion met 3 jaar garantie ... en 3 jaar is die toch verouderd, dus da's perfect)
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
9/1/2006 -
22:00u
| Quote
|
Fisheke schreef:
lordfragger schreef: Ik weet ni hoe het bij de standaardgarantie zit, maar bij de extra garantie (wel bij te betalen natuurlijk) moete gewoon naar acer bellen en dan komen ze de laptop bij u thuis halen en brengen ze zelf nen andere. De enige ervaring die ik met dat soort garanties heb is dat ze dan 2 weken wachten met het antwoorden op u mails, de telefoon nemen ze immers niet op, en tegen dat puntje bij paaltje komt ofwel u garantie verstreken is, ofwel ze 't op u steken. Dat is dan ook meteen de reden waarom ik mijn pc onderdelen met een hoog risico (moederbord, ramlatten, sommige HDs,..) koop in een winkel waar ze die zonder vragen te stellen terugnemen en u onmiddelijk een vervangexemplaar meegeven. Dat zoiets dan 5% meer kost, sjah.. Daarom da ik extra garantie genomen heb met ongevallengarantie, dan kunnen ze het nog ni zo rap op u steken he  En ik hoop natuurlijk da ik die nooit nodig heb maar beter voorkomen dan genezen eh
|
Flaviac
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:97 -
R:4206
|
10/1/2006 -
8:25u
| Quote
|
Kheb ook ne acer den travelmate 4100 Nog ni egt klachten over
|
Fisheke
wzl-lid
Sinds 19/5/2004
T:3 -
R:879
|
10/1/2006 -
14:28u
| Quote
|
lordfragger schreef:
Fisheke schreef:
lordfragger schreef: Ik weet ni hoe het bij de standaardgarantie zit, maar bij de extra garantie (wel bij te betalen natuurlijk) moete gewoon naar acer bellen en dan komen ze de laptop bij u thuis halen en brengen ze zelf nen andere. De enige ervaring die ik met dat soort garanties heb is dat ze dan 2 weken wachten met het antwoorden op u mails, de telefoon nemen ze immers niet op, en tegen dat puntje bij paaltje komt ofwel u garantie verstreken is, ofwel ze 't op u steken. Dat is dan ook meteen de reden waarom ik mijn pc onderdelen met een hoog risico (moederbord, ramlatten, sommige HDs,..) koop in een winkel waar ze die zonder vragen te stellen terugnemen en u onmiddelijk een vervangexemplaar meegeven. Dat zoiets dan 5% meer kost, sjah.. Daarom da ik extra garantie genomen heb met ongevallengarantie, dan kunnen ze het nog ni zo rap op u steken he  En ik hoop natuurlijk da ik die nooit nodig heb maar beter voorkomen dan genezen eh  Lees in ieder geval heel duidelijk ALLE kleine letterkes van uwe polis vooraleer ge zoiets tekent. Kherinner me nog da we ooit es bijna een verzekering voor ne gehuurde auto hadden afgesloten, in Ijsland (een land met nogal veel grindwegen, waar ge regelmatig gewoon los door een rivier moet rijden enzo). Die polis stelde da m alles terugbetaalde behalve dingen met betrekking tot: kwaad opzet, waterschade, schade door opspattend grind, platte banden, gebroken glas, schade door extreme weersomstandigheden,.. kende gij - buiten ongevallen, da dekt de gewone verzekering - nog manieren om schade te berokkenen aan een wagen?
Enfin, om een lang verhaal kort te maken, pas op met extra verzekeringen.. 90% van de keren is het oplichterij.
|