MightyJ
wzl-lid
Sinds 25/1/2005
T: 42
R: 230
|
4/12/2005 -
17:05u
| Quote
|
ik moet voor een bepaald vak een examenwerk ivm pc's den ene doe bv videokaarten den andere processors enz enz enz ik doe de vgl van Pc en spelconsole
nu is mijn vraag: Weet er iemand wat je aan een spelletje moet veranderen wil je bv een pc spel op de playstation spelen.
ik bedoel ni om het zelf te doen maar wel wat de makers van die spelletjes doen stel ik maak een spelletje voor de pc wat moet ik veranderen aan de inhoud wil ik het ook uitgeve op bv de playstation
alvast merci
|
Bomash
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:8 -
R:1125
|
4/12/2005 -
18:22u
| Quote
|
de controls
Laatst aangepast door
Bomash
op 4/12/2005 18:22:36u
(1x aangepast)
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
4/12/2005 -
18:32u
| Quote
|
Al de code moet opnieuw gecompileerd worden, aangezien de consoles met andere cpu's werken. Verder hangt het er wa vanaf welke console, voor sommige moeten grote stukken code herschreven worden om het laten te werken, voor andere consoles is da al wa minder werk.
Wa er allemaal juist moet veranderen weetek ni, maar het is in ieder geval een redelijk werkske, iets da ge ni zomaar tussen de soep en de patatten kunt doen
|
some guy
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:1 -
R:7
|
2/1/2006 -
17:50u
| Quote
|
wat een idiote vraag. dat is vragen wat het verschil is tussen een appel en een peer en vragen hoe je van het een het ander kan maken.
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
2/1/2006 -
19:27u
| Quote
|
some guy schreef: wat een idiote vraag. dat is vragen wat het verschil is tussen een appel en een peer en vragen hoe je van het een het ander kan maken. Da is geen idiote vraag, aangezien er ontwikkelaars gespecialiseerd zijn in ports.
|
Incubus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:32 -
R:1391
|
3/1/2006 -
11:58u
| Quote
|
ik vermoed dat hier wel wat werk in kruipt, aangezien er soms een jaar tussen zit tussen de releases op andere platforms zeker de next gen consoles gaan dit ni gemakkelijker maken door de multi-cores en de speciale hardware waarvoor de games moeten geoptimaliseerd worden
|